Hvis vi har gjort noe galt og du ønsker å klage, lover vi å ta din klage seriøst. Denne siden forklarer hva vi kommer til å gjøre for å rette opp i problemer så raskt som mulig. Du kan klage til oss ved å ringe, sende e-post eller webskjema som du ser under.
Ta kontakt med kundeservice via telefon, e-post eller webskjema. Våre kundebehandlere vil ta imot informasjon om din klage og undersøke hvordan vi kan løse saken. Målet vårt vil alltid være å finne en løsning på saken så snart som mulig og ved første henvendelse innen 5 dager. Hvis det ikke lar seg gjøre, vil saken bli eskalert internt hos oss til reklamasjonsansvarlig.
Hvis leder for Kundeservice ikke er tilgjengelig for en avklaring raskt, vil du få beskjed innen 3 virkedager. Hvis vi ikke får kontakt med deg, vil vi skrive en e-post til deg.
I spesielle saker der vi ikke klarer å komme til enighet, har du mulighet til å eskalere saken videre for en endelig avgjørelse på hva vi kan tilby av løsningsforslag.
I klagesaker der vi ikke kommer til enighet, har du muligheten til å klage saken inn for Brukerklagenemnda for Elektronisk Kommunikasjon.