Reklamasjon

Hvis vi har gjort noe galt og du ønsker å klage, lover vi å ta din klage seriøst. Denne siden forklarer hva vi kommer til å gjøre for å rette opp i problemer så raskt som mulig. Du kan klage til oss ved å ringe, sende e-post eller webskjema som du ser under.

Steg 1

Ta kontakt med kundeservice via telefon, e-post eller webskjema. Våre kundebehandlere vil ta imot informasjon om din klage og undersøke hvordan vi kan løse saken. Målet vårt vil alltid være å finne en løsning på saken så snart som mulig og ved første henvendelse innen 5 dager. Hvis det ikke lar seg gjøre, vil saken bli eskalert internt hos oss til reklamasjonsansvarlig.

Steg 2

Hvis leder for Kundeservice ikke er tilgjengelig for en avklaring raskt, vil du få beskjed innen 3 virkedager. Hvis vi ikke får kontakt med deg, vil vi skrive en e-post til deg.

Steg 3

I spesielle saker der vi ikke klarer å komme til enighet, har du mulighet til å eskalere saken videre for en endelig avgjørelse på hva vi kan tilby av løsningsforslag.

Klage til Brukerklagenemnda for Elektronisk kommunikasjon.

I klagesaker der vi ikke kommer til enighet, har du muligheten til å klage saken inn for Brukerklagenemnda for Elektronisk Kommunikasjon.